Har köpt ett växthus i plast som är 3,05x1.85. Går det altt förankra det på ett trädäck? Räcker det att fästa i trallen eller ska jag lägga en träram under? Om jag ska ha det på gräset, väldigt sandig mark, räcker det då att gjuta i hörnen med gjutrör i papp?