F Finder123 #1 Medlem · 1 inlägg 17 aug 2020 22:33 Finder123 Medlem 1 inlägg 17 aug 2020 22:33 #1 Tror jag oljat på ett för tjockt lager osmo hårdvaxolja på min nya bänkskiva av Massiv Ek. Oljade med pensel för cirka 7 timmar sedan. Vad är det värsta som kan hända med att ha på för mycket eller går det bra tror ni? #bänkskiva #hårdvaxolja #osmo #osmo-hårdvaxolja
Tror jag oljat på ett för tjockt lager osmo hårdvaxolja på min nya bänkskiva av Massiv Ek. Oljade med pensel för cirka 7 timmar sedan. Vad är det värsta som kan hända med att ha på för mycket eller går det bra tror ni?
G gone_fishing #2 Husägare · Stockholm · 2 913 inlägg 17 aug 2020 22:35 gone_fishing Husägare Stockholm 2 913 inlägg 17 aug 2020 22:35 #2 Antingen torkar det eller så får du sikla bort och lägga på nytt