Tror jag oljat på ett för tjockt lager osmo hårdvaxolja på min nya bänkskiva av Massiv Ek.
Oljade med pensel för cirka 7 timmar sedan. Vad är det värsta som kan hända med att ha på för mycket eller går det bra tror ni?
 
G
Antingen torkar det eller så får du sikla bort och lägga på nytt
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.