P peder anderlind #1 Medlem · 1 inlägg 10 jul 2022 20:23 peder anderlind Medlem 1 inlägg 10 jul 2022 20:23 #1 Betalade sek 30k+ dec 2019 för installation av nya fönster. Fortfarande ingen leverans (eller ens svar från fönstervision). känns hopplöst och lurad. Massa tid istället med ARN och kronofogden. håll er borta och gör inte samma misstag. #fönster-nya-fönster
Betalade sek 30k+ dec 2019 för installation av nya fönster. Fortfarande ingen leverans (eller ens svar från fönstervision). känns hopplöst och lurad. Massa tid istället med ARN och kronofogden. håll er borta och gör inte samma misstag.