Betalade sek 30k+ dec 2019 för installation av nya fönster. Fortfarande ingen leverans (eller ens svar från fönstervision). känns hopplöst och lurad. Massa tid istället med ARN och kronofogden. håll er borta och gör inte samma misstag.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.