Hej, vi har vilux fönster i huset som är 22 år gammalt . Vi märkte att det bildas imma på insidan och fönstern släpper in lite luft. Jag ringde till vilux och dem sade att de saknat tätningar till modellet som vi har.
Enligt bilden så tätningen är en mjuk massa som har skadat eller är det förgammal.
Vad ska vi göra för att täta det?. Tack
 
  • Ett öppet fönster i taket med synlig mögel, trädet utsikten, inomhus hörn med ljusstake och bordstablett.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.