Är i startgroparna för renovering av samtliga fönster i vårt hus från -33.Mycket spröjs är det.Har tänkt använda Tremco eller Åffas syntetmassa från Clas Ohlsson.Någon som vet skillnaden mellan dessa? Tacksam för råd från erfarna fönsterrenoverare!
 
N
Båda två är bra. Vilken man föredrar är väl mera hur bra man trivs med att arbeta med dom. Tycker själv att åffas termokit är lättare att arbeta med särskilt eftersom att man kan eftersläta det, vilket du inte kan göra med tremcos massa. Båda skall ju sprutas direkt i kittfalsen och kan man tekninken så behöver man inte eftersläta.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.