Båda två är bra. Vilken man föredrar är väl mera hur bra man trivs med att arbeta med dom. Tycker själv att åffas termokit är lättare att arbeta med särskilt eftersom att man kan eftersläta det, vilket du inte kan göra med tremcos massa. Båda skall ju sprutas direkt i kittfalsen och kan man tekninken så behöver man inte eftersläta.