Har nån en ide hur man kan göra egna dekorationer ovan fönstren på utsidan, eller var man kan köpa?
Skulle vilja ha en bred list på övre karmen med 2 utskurna detaljer på sidorna av den. Svårt att förklara, men det skulle vara ett snyggt alternativ till vanliga spröjs. Och sen att måla dom med en utmärkande färg, t.ex rött skulle matcha med grå fasad.