Tänkte dela med mig av några bilder (är jag i rätt del av forumet?) från dagen då jag äntligen bytt ut det första fönstret på mitt putsade tegelhus från 30-talet.
Jag har letat upp bilder från förr så jag ska få dem något sånär lika de som satt där när huset byggdes. Fönstren som nu sitter är från nån gång på 70-talet.
 
  • P1000185.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • P1000206.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Mycket stiligt!
Vad är det för fönsterleverantör? Byter du fönstren själv?
Nyfiken eftersom vi har ett liknande jobb framför oss...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.