Tänkte dela med mig av några bilder (är jag i rätt del av forumet?) från dagen då jag äntligen bytt ut det första fönstret på mitt putsade tegelhus från 30-talet.
Jag har letat upp bilder från förr så jag ska få dem något sånär lika de som satt där när huset byggdes. Fönstren som nu sitter är från nån gång på 70-talet.