Hej!
Har Bytt fönster på hela huset. Gällande garaget känns inte det helt godkänt eller vad tycker ni?
Har haft en firma som gjort allt montage.
image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
PVC fönster.. Är byggarna polacker?
Finns självklar många duktiga.. Men även många sämre...
Blecket är helt klart felmonterat. Bara googla lite för referenser på hur det ska se ut.
Det där gör nästa mer skada än nytta, leder vatten ner på fasaden.


Med vänlig hälsning, fremax
 
Redigerat:
Så här borde det se ut ....
image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Den var ju inte snygg... Är det bara ett fönster så åk till byggvaruhuset och köp ett riktigt bleck och lägg dit...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.