Vet inte om detta är rätt avdelning, men jag provar..

Har ett par fönsterbänkar som idag är av sten och är ganska risiga, funderar på att kakla dem.

Nån som har tips/bilder på hur ni har gjort.
Mosaik eller kakel/klinker?

//C
 
Borde inte vara några problem.
Rugga upp stenytan och vät till den och raka ut kakelfix och sedan på med mosaik eller kakel/klinkers i ett mönster eller helt rakt med fogar i samma färg som ytan om du vill ha det enhetligt istället.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.