Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hur jag än letar så hittar jag ingen inspiration. Vill helst inte ha spröjs som på ovanvåning. Kanske bara överst i rutan !?
Ge mig gärna många tips på hur ni skulle gjort. Även tips på vart man beställer bra, men inte allt för dyra fönster. De ska absolut vara i trä, det är det ena jag vet
Bild 1,3 är fönsterrutan på bottenvåning som måste bytas ut
Bild 2 är köksfönstret, en av de gamla fönsterrutorna som finns kvar
Klicka här för att svara