Tack
Vad jag förstår så är karmyttermåttet på ett 8*5, 780*480 mm typ. Detta skulle ge 3 resp 4 cm för puts och drevning. Det kan funka om man sätter in fönstret i oputsad smyg och sedan putsar "mot" det. Putsar man först känns det som lite trångt, då det bygger 1-2 cm på var sida. Vilket tillvägagångssätt anser du, eller ni andra, att man skall välja?