Vår hall är så mörk och jag skulle vilja få in ljus med ett fönster, antingen genom att byta ut ytterdörren mot en med fönster i, eller att sätta ett smalt liggande fönster ovanför dörren. Vilket tror ni skulle vara snyggast och billigast?

Pernilla
 
Fönstret ovan dörren är den billigaste lösningen och möjligen även den snyggaste ;) Då utgår jag ifrån att du har en trävägg och gör jobbet själv. Med hantverkare kanske det blir billigare med ny dörr.. :o
 
Nej, det är tegel. Men det såg lätt ut när gubbarna satte in värmepumpen en halv meter bredvid där jag isåfall skulle ha fönstret. Ska fundera.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.