Vår hall är så mörk och jag skulle vilja få in ljus med ett fönster, antingen genom att byta ut ytterdörren mot en med fönster i, eller att sätta ett smalt liggande fönster ovanför dörren. Vilket tror ni skulle vara snyggast och billigast?
Fönstret ovan dörren är den billigaste lösningen och möjligen även den snyggaste Då utgår jag ifrån att du har en trävägg och gör jobbet själv. Med hantverkare kanske det blir billigare med ny dörr..