S SBH #16 Anonym 16 sep 2015 21:46 SBH Anonym 16 sep 2015 21:46 #16 jbr skrev: Jag har kört med Lithofix - är mycket nöjd. Nu efter 4-5 år har jag helt förträngt kostnaden men gläds varje dag åt den totala frånvaron av ogräs. hur funkar den i diff när marken rör sig?
jbr skrev: Jag har kört med Lithofix - är mycket nöjd. Nu efter 4-5 år har jag helt förträngt kostnaden men gläds varje dag åt den totala frånvaron av ogräs. hur funkar den i diff när marken rör sig?
T thomasx #17 Medlem · VG · 11 285 inlägg 16 sep 2015 21:51 thomasx Medlem VG 11 285 inlägg 16 sep 2015 21:51 #17 nypon skrev: Riktig fogmassa kostar en slant, vi använder ofta Granuscan fog till gatsten. [länk] Försök undvika att ha för mycket 0-material o fogarna, då är nog vanlig sand bättre. Myror och ogräs trivs tyvärr i det mesta efter ett tag. Vad är kostnaden för Granuscan?
nypon skrev: Riktig fogmassa kostar en slant, vi använder ofta Granuscan fog till gatsten. [länk] Försök undvika att ha för mycket 0-material o fogarna, då är nog vanlig sand bättre. Myror och ogräs trivs tyvärr i det mesta efter ett tag. Vad är kostnaden för Granuscan?
jbr #18 Besserwisser · 1 398 inlägg 17 sep 2015 22:37 jbr Besserwisser 1 398 inlägg 17 sep 2015 22:37 #18 SBH skrev: hur funkar den i diff när marken rör sig? Fungerar mycket bra. Har haft en del områden där stenen har höjt sig lite men inte någonstans syns det på fogen. Det är precis som skrevs i tråden, fogen är flexibel och blir nästan lite gummiaktig när det har regnat.
SBH skrev: hur funkar den i diff när marken rör sig? Fungerar mycket bra. Har haft en del områden där stenen har höjt sig lite men inte någonstans syns det på fogen. Det är precis som skrevs i tråden, fogen är flexibel och blir nästan lite gummiaktig när det har regnat.