Renoverare
· Stockholm
· 388 inlägg
Ser att betongen bara fick brinna en vecka. Brukar det inte vara rätt lång brinntid (upp till en månad) på betong innan man kan sätta tätskiktet?Jonatan79 skrev:
Klicka här för att svara