H HenrikL #1 Medlem · östergötland · 7 inlägg 7 dec 2007 11:15 HenrikL Medlem östergötland 7 inlägg 7 dec 2007 11:15 #1 Hej. Vilken fog/fix ska man ha för att sätta de nya variant av glasmosaik (crystal mosaik). //henrik
H HenrikL #2 Medlem · östergötland · 7 inlägg 10 dec 2007 08:21 HenrikL Medlem östergötland 7 inlägg 10 dec 2007 08:21 #2 Hm.. ingen svar.. då får jag svara det själv jag köpte multifix vit för att sätta de glasmosaik.