Jag har ett hus byggt 53. Kranen i köket sitter på väggen. Nu skall jag fixa till köket och vill ha kranen i diskbänken. Får nog öppna i väggen för att komma åt. Alla tips är välkomna.
 
Har du källare? Om du har det så det absolut enklast att koppla på nya rör där och dra upp genom golvet istället. Då kan du bara kakla över dom gamla rören och se glad ut.
 
Har tyvärr ingen källare.
 
Staffans2000
sgjengst sgjengst skrev:
Har tyvärr ingen källare.
Då ligger de säkert i trossbottnen. Är det galvat kan det vara läge att byta när du ändå är igång. Likaså med ev. gjutjärnsavlopp.

Staffan
 
  • Gilla
sgjengst och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.