Går det så att alla framgångar sparas även på Sånna spel som inte har inloggning?

Vad är det för platta?

På ipdad gör du ju bara en kopia som du läser in på den nya, så får du med dig allt som det var

Det är samsung .

Har du root? Går inte detta att göra med Titanium Backup?

Nej root verkar inte funka.

Fairlane
Det borde gå att flytta över filer från den gamla surfplattan till den nya. Det kan du göra med hjälp av en dator eller genom att packa ihop filerna och lägga på en server eller liknande. Det kan ju inte ta många minuter att pröva iallafall

Problemet är väl att veta vilka filer det är?

Kanske finns det någon support eller ett användarforum för de aktuella spelen som kan hjälpa dig. Svårt för oss att veta då frågan är väldigt allmänt hållen.

Redigerat:
Fairlane
Jag tänker mig att man installerar appen på den nya plattan och sen plockar hela filstrukturen som verkar hänga ihop med den appen.

Installerade filer och konfiguration/sparade filer hamnar normalt sett inte i samma katalogträd.

Fairlane
Nej, men det behövs ju inte heller. Så länge man kopierar och lägger i samma struktur på den nya. Om det fungerar vet jag inte, men det går ju lätt att testa.

P
Går inte utan root tyvärr

Erik_Hansson skrev:
Går inte utan root tyvärr
Vad lite mer exakt menas med root egentligen?

Alfredo Alfredo skrev:
Kanske finns det någon support eller ett användarforum för de aktuella spelen som kan hjälpa dig. Svårt för oss att vet då frågan är väldigt allmänt hållen.
Det kan mn ju kolla i och för sig, men är inte upplägget ganska lika på flera spel?

P
J j-o75 skrev:
Vad lite mer exakt menas med root egentligen?
Android och IOS är låsta så att man som användare inte kan ändra i systemets eller appars filer. Root innebär att man har full access att ändra i systemets och i appars filer.

Om du har tur kan du använda Samsung Smart Switch för att flytta över data och appar ändå.

• Skärmdump av Samsung Smart Switch app som visar listan över data som kan överföras, inklusive kontakter och meddelanden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
HasseTeknik
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.