Nej det bör inte vara ett bekymmer, man ser lite trä där som antingen är en gles eller takstol, men det är ett vanligt 125 spiro rör så det finns rördelar som passar!
När det görs om så tänk på att isolera hela röret med ei 30 matta, skall följa med igenom gipsen som det ser ut idag inte riktigt godkänt!
Lycka till