Medlem
· västra götaland
· 372 inlägg
Vårt avlopp till diskhon kommer ut för långt ut och i en låda som det år draget nu då tomten som gjöt vår platta inte kunde mäta
Avloppet skulle behöva justeras backåt ca 5 cm innan det går in i skåpet.
Någon som har något bra tips på hur jag kan göra?
Kan man sätta en 90 gradarebakvänt på det avkapade röret eller måste man han skarvmuff eller liknande?
Avloppet skulle behöva justeras backåt ca 5 cm innan det går in i skåpet.
Någon som har något bra tips på hur jag kan göra?
Kan man sätta en 90 gradarebakvänt på det avkapade röret eller måste man han skarvmuff eller liknande?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Medlem
· västra götaland
· 372 inlägg
Du kan köra med en 45 graders dubbelmuff för att vända kopplingen
https://www.proffsmagasinet.se/vvs-...UajU1zlX19_LX_v0qQNoKychaYb4OIK0aArXREALw_wcB
https://www.proffsmagasinet.se/vvs-...UajU1zlX19_LX_v0qQNoKychaYb4OIK0aArXREALw_wcB
Medlem
· västra götaland
· 372 inlägg
Tack för tipset har beställt en sådan böj och en såhär om jag behöver kapa röret längre ner tänker jag.Larsa skrev:
https://www.proffsmagasinet.se/vvs-...attningsmuff-for-slatandar-75-x-75-mm-2810125
Klicka här för att svara