Gallianoman skrev:
Man börjar med att tro att "kommunen" gör fel
Men ingen kan väl vara så tokig att de tror att en kommun kan göra fel?! Det har väl aldrig hänt? Någonsin?

Nä nu måste jag hämta en kopp kaffe...;)
 
När jag skulle få mitt bygglov och bygganmälan gjorde min kommun i alla fall alla rätt, åtminstone ur min synvinkel :)

Nåja, 6 månader att få bygglovet var kanske lite väl länge, men det var viktigare att få ett positivt besked, än att det gick fort :)
 
Alfredo skrev:
Men ingen kan väl vara så tokig att de tror att en kommun kan göra fel?! Det har väl aldrig hänt? Någonsin?

Nä nu måste jag hämta en kopp kaffe...;)
...jag är bara ute efter lite nyanser.... 'Alltid' eller 'aldrig' kanske inte är de enda alternativen?


...man kan ge sig f*n på att det är latte du dricker... ;)
 
Gallianoman skrev:
....man kan ge sig f*n på att det är latte du dricker... ;)
Svart!:cool:
 
Alfredo skrev:
Svart!:cool:
Respekt!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.