När jag skulle få mitt bygglov och bygganmälan gjorde min kommun i alla fall alla rätt, åtminstone ur min synvinkel 
Nåja, 6 månader att få bygglovet var kanske lite väl länge, men det var viktigare att få ett positivt besked, än att det gick fort
Nåja, 6 månader att få bygglovet var kanske lite väl länge, men det var viktigare att få ett positivt besked, än att det gick fort
Medlem
· Västra götaland
· 563 inlägg
...jag är bara ute efter lite nyanser.... 'Alltid' eller 'aldrig' kanske inte är de enda alternativen?Alfredo skrev:
...man kan ge sig f*n på att det är latte du dricker...
Medlem
· Västra götaland
· 563 inlägg
Klicka här för att svara