Jag går runt och försöker bestämma mig för färg till huset.

En kompis har bra pris på Flüggers färgsortiment och sa att jag gärna får köpa via honom.

Men jag har ingen erfarenhet alls från Flügger och undrar nu:
- Är det någon som använt eller känner till kvaliteten på Flügger?
- Var står Flügger i förhållande till andra tillverkare som Nordsjö, Demideck mfl?

/Jonas
 
Hej! Kan inte så mycket om färg, men vi har målat med Flüggers. Täckte bra och snyggt resultat. Har målat med andra dyra färger innan och dessa var minst lika bra. Utbudet är stort... Lycka till med huset!!!!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.