Jag går runt och försöker bestämma mig för färg till huset.
En kompis har bra pris på Flüggers färgsortiment och sa att jag gärna får köpa via honom.
Men jag har ingen erfarenhet alls från Flügger och undrar nu:
- Är det någon som använt eller känner till kvaliteten på Flügger?
- Var står Flügger i förhållande till andra tillverkare som Nordsjö, Demideck mfl?
/Jonas