F Fredrik Kilen #1 Medlem · 7 inlägg 17 jun 2020 17:57 Fredrik Kilen Medlem 7 inlägg 17 jun 2020 17:57 #1 Tänkte sätta in en fläkt i tvättstugan får bättre ventilation, någon som har något tips på vad jag ska ha? Biforar en bild och hålet är 15x15cm Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #fläkt #paxfläkt #tvättstuga
Tänkte sätta in en fläkt i tvättstugan får bättre ventilation, någon som har något tips på vad jag ska ha? Biforar en bild och hålet är 15x15cm
tensiden #2 Medlem · Sydöstra · 3 782 inlägg 18 jun 2020 14:58 tensiden Medlem Sydöstra 3 782 inlägg 18 jun 2020 14:58 #2 Jag hade gjort som jag gjort tidigare och stoppat dit en intellivent sky. Eventuellt med täckplatta om det behövs, men förmodligen inte. Men allt beror på vad för funktioner du behöver? Fuktstyrning? Konstant gång? Vädringsfunktion?
Jag hade gjort som jag gjort tidigare och stoppat dit en intellivent sky. Eventuellt med täckplatta om det behövs, men förmodligen inte. Men allt beror på vad för funktioner du behöver? Fuktstyrning? Konstant gång? Vädringsfunktion?