Hej!
Som alla som har en inglasad uteplats så kan temperaturen där inne bli sanslöst hög om man inte har fönster/dörr öppna.
Ibland vill man kunna ha allt stängt men vill ändå kunna sänka temperaturen, så jag har funderat på att installera en temperaturstyrd fläkt.
Någon som har gjort detta och kan rekommendera en fläkt som är effektiv men samtidigt tyst? Vill inte sitta med ett ständigt vinande ljud i bakgrunden..