Vi bygger nytt, ett Korsnäbben från LB hus: http://lassevesna.blogspot.com/
Nu ska det sista "tillbehörs" inköpet göras och det är en vägghängd köksfläkt.
Men, vi har ett problem. Det är HÖGT i tak! 3.3 meter exakt!

Kollat runt på fläktar och många finns med skortsensförlängning...men bara upp till 3,1 meter.

Så..hjälp oss att hitta en snygg och bra fläkt med förlängning som räcker!

Lasse & Vesna

Ps. Länk direkt till en en bild påhur köket kommer att se ut.. (nästan..väggtegel t.ex tillkommer)
http://bp1.blogger.com/_zfUjUR4PW-E/RivF1ggigfI/AAAAAAAAACg/CtDbLrByumQ/s1600-h/koket.jpg
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.