Vi bygger nytt, ett Korsnäbben från LB hus: http://lassevesna.blogspot.com/
Nu ska det sista "tillbehörs" inköpet göras och det är en vägghängd köksfläkt.
Men, vi har ett problem. Det är HÖGT i tak! 3.3 meter exakt!
Kollat runt på fläktar och många finns med skortsensförlängning...men bara upp till 3,1 meter.
Så..hjälp oss att hitta en snygg och bra fläkt med förlängning som räcker!