Kan själv!
· Trelleborg
· 19 704 inlägg
Har en flaggstång med ett gjutet fällbart fundament där själva flaggstången i glasfiber inte längre sitter fast i metallröret från fundamentet.
Flaggstången kan röra sig ca 5mm längst nere och kan rotera, jag ser inga sprickor i glasfibern.
Jag gissar att det inte varit så från början och funderar på hur det suttit fast från början och hur jag fäster den igen 🤔
Flaggstången kan röra sig ca 5mm längst nere och kan rotera, jag ser inga sprickor i glasfibern.
Jag gissar att det inte varit så från början och funderar på hur det suttit fast från början och hur jag fäster den igen 🤔
Karrock
Renoverare
· Västra Götaland
· 1 066 inlägg
Karrock
Renoverare
- Västra Götaland
- 1 066 inlägg
Produkter som diskuteras: "fogpistolen"
Fogsprutor
Fogsprutor är verktyg som används för att applicera fogmassa, oftast i form av silikon eller akryl, vid tätning och limning i byggnadskonstruktioner och hantverksprojekt. De är essentiella för att uppnå en jämn och kontrollerad applicering
Läs mer
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 704 inlägg
Att jag inte tänkte på fogpistolklet 😳
Karrock
Renoverare
· Västra Götaland
· 1 066 inlägg
Karrock
Renoverare
- Västra Götaland
- 1 066 inlägg
Jag har en likadan. Vill inte utge mig för att veta exakt råd, därav "klet". Men det handlar väl bara om att förhindra att den vickar och gnager upp glasfibern inifrån. Själv hade jag inte tvekat inför att gå till kletskåpet och få tag på silicon, mjukfog, sättlim eller vad som står ytterst och applicera för att förhindra vickning.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 704 inlägg
Får se vilka tuber som har icke stelnat klet 😉
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 704 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 704 inlägg
Plötsligt händer detpacman42 skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 704 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 704 inlägg
Kan ju sägas att det var lika bra att få det gott, behöver ny knopp och lina också.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 704 inlägg