Hej har fått ett gäng fläckar i gräsmattan som i övrigt har varigt väldigt fin och omhändertagen i år.
Vad är det? Varför uppstår det? Hur blir jag av med problemet .
De har bara uppstått på en del av gräsmattan men kan inte komma på vad som skiljer sig där? Är inte undernäring eller torka utan mer som att gräset växt ihop och blivit orange .
Försökt att söka men hittar inte något som stämmer in.
Se bilder
Mvh Magnus