Hej!

Fick en fläck på bänkskivan när jag olijade in den dör det låg överflödig olja kvar, som väl är på ett ställe där
det inte syns så väl. Hur kan man göra för att få bort den?
Är det enda som gäller att slipa?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.