Min värmare värmer inte upp vattnet som kommer in i duschen. Den värms upp till runt 39 grader men den värmer inte mer. Jag tror att det beror på rost i värmaren, vänligen se bifogade bilder. Tror du att det beror på det? Om ja, kan någon föreslå ett alternativt installationsalternativ?
Jag planerar att byta ut den. Ska vi bara byta ut den mot Danfoss AVTB eller finns det något annat alternativ.J jonaserik skrev:A little bang on the thermostat and it's probably jammed up inside. Then there will be no VV, when it may not be able to open more than a little. A replacement is probably in order and is probably the only thing that will help. If you have a s§
J jonaserik skrev:ervice agreement with the FJV company, they will replace it.iJ jonaserik skrev:
Vad det byts till är vad det är som passar direkt, anslutningsmåtten måste vara exakt, sen det med funktion är en annan sak och alla har i princip lika, kan skilja på markeringen för inställnng bara.Sandeep Vangala skrev:
Thanks for replying and sorry I didn’t understand…is there any alternative?if yes will you able to share any links to it .
Klicka här för att svara