Fick du ordning på detta?
Som sagt manometern är garanterat trasig om det stämmer det du skrivit.
Tyvärr släppte du nog in extra luft i systemet när du luftade tills det blev trycklöst
hej! Har minsann glömt svara här i gruppen, återigen tack för alla svar!
Jag ska få hit en rörmokare i nästa vecka, jag har tummen mitt i näven när det gäller vvs. men jag uppdaterar med vad som var fel när rörmokaren varit här
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.