2 377 läst ·
9 svar
2k läst
9 svar
Fjärrstyra 3-fas utan uppkoppling
Hej.
Har byggt till sommarstuga. I nybygget har jag 3-faselement som jag vill fjärrstyra med att kunna stänga av och sätta på med en app. I gamla delen har jag elelement som jag styr med ontech, som jag satt in i stickkontakten.
Jag undrar hur jag ska kunna styra mina 3-faselement? Har inget bredband, fiber eller så. Finns det något som motsvara ontech för 3-fas eller hur ska jag göra?
Har byggt till sommarstuga. I nybygget har jag 3-faselement som jag vill fjärrstyra med att kunna stänga av och sätta på med en app. I gamla delen har jag elelement som jag styr med ontech, som jag satt in i stickkontakten.
Jag undrar hur jag ska kunna styra mina 3-faselement? Har inget bredband, fiber eller så. Finns det något som motsvara ontech för 3-fas eller hur ska jag göra?
https://www.elbutik.se/product.html/garo-kontaktor-gk24-4no-230v-acdc
Är elementet fast anslutet så blir det bäst med den i centralen.
Är den på sladd så kan man sätta den utanför centralen och styra direkt från din befintliga lösning
Är elementet fast anslutet så blir det bäst med den i centralen.
Är den på sladd så kan man sätta den utanför centralen och styra direkt från din befintliga lösning
Klicka här för att svara