M malinochjohan #1 Medlem · 73 inlägg 19 maj 2005 11:01 malinochjohan Medlem 73 inlägg 19 maj 2005 11:01 #1 Hej jag undrar om någon har en hörnanpassad kåpa från Fjärråskåpan? Är den bra ? låter den mycket? Tacksam för svar Malin
Hej jag undrar om någon har en hörnanpassad kåpa från Fjärråskåpan? Är den bra ? låter den mycket? Tacksam för svar Malin