Hej
Någon som har någon erfarenhet hustillverkaren Fjällsjöhus?

Tack
 
I princip ingen omsättning och inga tillgångar, ringer en massa varningsklockor.
 
M mawno skrev:
I princip ingen omsättning och inga tillgångar, ringer en massa varningsklockor.
Tack för svaret.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.