Hejsan! Vi är i startgroparna med att bygga ett fiskarhedenhus, modell spoven. Vi har inte skrivit på ngt ännu. Det vi undrar är om någon har några erfarenheter/tips/referenser bra el dåliga om denna leverantör och om husmodellen. Vi har fått bra kontakt med våran säljare som sitter i Borlänge, men man vet aldrig sen när papprena är påskrivna:) Någon säljare man skall passa sig för? Vi kommer bygga några mil norr om Stockholm. Tacksam för alla svar.
 
Hej!
Vi håller på att stomresa vårt Spoven just nu!
Mina erfarenheter av FH är bara goda (skrev på V11),men jag tror säkert att det har betydelse vilken säljare ni har kontakt med.
Efter som säljarna jobbar som egna företagare på plats ,så antar jag att man kan byta säljare om "kemin" inte stämmer.
Vad det gäller Spoven som hus så kan jag bara glädja dig med att det är ett kanonhus

MVH/Frogg
 
Hejsan..allt känns bra med säljaren, han har snabbt svarat på frågor som vi haft och varit snabb att mejla priser osv. Undrar lite vad ni fick betala för byggsatsen, har ni valt bort ngt/till ngt och vad har det kostat er? Kommer ni göra mkt själva..vilka åtagande har ni valt, priser på detta? Skulle vara kul att veta så kan vi jämföra lite. Vi ska försöka göra så mkt som möjligt själva, med vet inte riktigt ännu vad vi skall välja/välja bort.
 
Frogg skrev:
Hej!
Vi håller på att stomresa vårt Spoven just nu!
Mina erfarenheter av FH är bara goda (skrev på V11),men jag tror säkert att det har betydelse vilken säljare ni har kontakt med.
Efter som säljarna jobbar som egna företagare på plats ,så antar jag att man kan byta säljare om "kemin" inte stämmer.
Vad det gäller Spoven som hus så kan jag bara glädja dig med att det är ett kanonhus

MVH/Frogg
Hej igen, och tack för svar..allt känns bra med säljaren, han har snabbt svarat på frågor som vi haft och varit snabb att mejla priser osv. Undrar lite vad ni fick betala för byggsatsen, har ni valt bort ngt/till ngt och vad har det kostat er? Kommer ni göra mkt själva..vilka åtagande har ni valt, priser på detta? Skulle vara kul att veta så kan vi jämföra lite. Vi ska försöka göra så mkt som möjligt själva, med vet inte riktigt ännu vad vi skall välja/välja bort. Mvh Märta
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.