1 185 läst ·
2 svar
1k läst
2 svar
Firma för lösvirke.
Vet att jag läst någon annan tråd här om någon som haft väldigt mycket problem med husföretaget men var väldigt nöjda med snickarna som hade byggt huset. Tror företaget hette snickab, du kan ju googla på det. La det på minnet då jag tänkte att det kunde vara bra att veta då den trådskaparen hade stockholm som län. Men jag har inga egna erfarenheter som jag kan rekommendera. Ev. en rörmokare och en elektriker som är bra att ha och göra med om du är intresserad av det.
Sjötorps hus byggde till min stuga i Östergötland med 50 kvm. Vet att de gör jobb i Stockholm också. Jag är väldigt nöjd. Behövde ingen "övervakning" (jag bor i Stockholm) och de få och små saker som inte stämde ordnades kvickt utan problem.
Klicka här för att svara