2 091 läst ·
6 svar
2k läst
6 svar
Firma för dränering i / omkring Borlänge sökes
Dalamark var ett av bolagen jag tog in. De ville framställa sig som riktigt kompetenta, hade fina informationsblad och en säljare som var grymt trevlig. När han sa att källartrappen med putssläpp om ca 50 cm diameter var bland det värsta han sett och han ville fotografera det garvade jag inombords. Jag skulle få deras grymma materialrabatt men fick istället höga materialkostnader. Offerten var 20% högre än den näst högsta, av totalt fem bolag. Jag tvivlar dock inte på att det är ett utmärkt företag att ha att göra med om man väljer dem.
Får man fråga vilken firma valet föll på?H Hammarfall skrev:Dalamark var ett av bolagen jag tog in. De ville framställa sig som riktigt kompetenta, hade fina informationsblad och en säljare som var grymt trevlig. När han sa att källartrappen med putssläpp om ca 50 cm diameter var bland det värsta han sett och han ville fotografera det garvade jag inombords. Jag skulle få deras grymma materialrabatt men fick istället höga materialkostnader. Offerten var 20% högre än den näst högsta, av totalt fem bolag. Jag tvivlar dock inte på att det är ett utmärkt företag att ha att göra med om man väljer dem.
Klicka här för att svara