Skulle behöva tips på en firma för dränering

Funderar eventuellt på gvo eller varggropens bygg
Dalamark verkar så där vad jag läst.

Dalamark var ett av bolagen jag tog in. De ville framställa sig som riktigt kompetenta, hade fina informationsblad och en säljare som var grymt trevlig. När han sa att källartrappen med putssläpp om ca 50 cm diameter var bland det värsta han sett och han ville fotografera det garvade jag inombords. Jag skulle få deras grymma materialrabatt men fick istället höga materialkostnader. Offerten var 20% högre än den näst högsta, av totalt fem bolag. Jag tvivlar dock inte på att det är ett utmärkt företag att ha att göra med om man väljer dem.

H Hammarfall skrev:
Dalamark var ett av bolagen jag tog in. De ville framställa sig som riktigt kompetenta, hade fina informationsblad och en säljare som var grymt trevlig. När han sa att källartrappen med putssläpp om ca 50 cm diameter var bland det värsta han sett och han ville fotografera det garvade jag inombords. Jag skulle få deras grymma materialrabatt men fick istället höga materialkostnader. Offerten var 20% högre än den näst högsta, av totalt fem bolag. Jag tvivlar dock inte på att det är ett utmärkt företag att ha att göra med om man väljer dem.
Får man fråga vilken firma valet föll på?

W whak skrev:
Får man fråga vilken firma valet föll på?
Hej,

Jag bor i Ludvika och det blev en firma härifrån, Rivtjänst Bo Nilsson AB, som jag hade hört gott om och som även var behjälplig med massa annat när man ändå hade grävmaskin.

Okej jag förstår, tack för input i alla fall

Tomas Fribergs gräv

Excel
Kan verkligen rekommendera Jonnys transport och gräv AB (finns i borlänge)

Han slipar även grundmuren med ytfräs

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.