Senaste uppdateringen av Firefox (3.0.5) verkar inte alls komma överens med Vista (Ultimate). Helt plötsligt tar det 20 sek att starta webläsaren. Har datorkraft i överflöd, så det är inte maskinen.

Enda lösningen för min del var att backa till ver 2.0.0.20.

Dottern råkade ut för exakt samma sak på sin nya ThinkPad med Vista Business. What's up? :confused:
 
Troligtvis så att du använder något tillägg till firefox som inte gillar den nya uppdateringen, finns massa trådar om detta på olika forum.
Får erkänna att jag lämnat firefox för "Google Chrome" saknas tillägg/reklamstop m.m. men väldigt smidig att surfa med annars.
 
Jo, det har blivit ett väldigt utbud på webbläsare på senaste tiden. Nu finns ju även Safari för Windows. Verkar inte så tokig, faktiskt. Påtagligt snabb var den i alla fall.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.