Vi har en handdukstork från Ahlsell, a-Collection, typ den här
https://www.ahlsell.se/10/varme--sa...dukstorkar/handdukstork-a-collection/8757476/

På den sitter en Svedbergs kontrollpanel och elpatron av denna modell:
https://www.rskdatabasen.se/kategor...rtillbehor/elpatron-ktx-300w-krom-8757453-196

Tyvärr funkar kontrollpanelen dåligt, det är svårt att ställa in den (knapparna "tar" dåligt) och den kommer aldrig upp i temp över 48 grader.

Finns det någon standard för elpatroner så att jag vet att en ny patron/kontrollenhet passar med befintlig handdukstork? Eller kan det variera mellan märken? Vår tork satten in hösten 2012.
 
I princip gängstorlek och att den får plats på längden när jag valt mina.
 
Är det bara samma rörgänga G15 så finns det många som passar bara du väljer samma effekt. Är det dold elanslutning på elpatronen som du har idag?
 
Dold tror jag, så här ser den ut:
Rostfritt dolt ventilationsutlopp för byggprojekt.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.