Vi har en handdukstork från Ahlsell, a-Collection, typ den här
https://www.ahlsell.se/10/varme--sa...dukstorkar/handdukstork-a-collection/8757476/
På den sitter en Svedbergs kontrollpanel och elpatron av denna modell:
https://www.rskdatabasen.se/kategor...rtillbehor/elpatron-ktx-300w-krom-8757453-196
Tyvärr funkar kontrollpanelen dåligt, det är svårt att ställa in den (knapparna "tar" dåligt) och den kommer aldrig upp i temp över 48 grader.
Finns det någon standard för elpatroner så att jag vet att en ny patron/kontrollenhet passar med befintlig handdukstork? Eller kan det variera mellan märken? Vår tork satten in hösten 2012.
https://www.ahlsell.se/10/varme--sa...dukstorkar/handdukstork-a-collection/8757476/
På den sitter en Svedbergs kontrollpanel och elpatron av denna modell:
https://www.rskdatabasen.se/kategor...rtillbehor/elpatron-ktx-300w-krom-8757453-196
Tyvärr funkar kontrollpanelen dåligt, det är svårt att ställa in den (knapparna "tar" dåligt) och den kommer aldrig upp i temp över 48 grader.
Finns det någon standard för elpatroner så att jag vet att en ny patron/kontrollenhet passar med befintlig handdukstork? Eller kan det variera mellan märken? Vår tork satten in hösten 2012.
Allvetare
· Västra Götalands
· 850 inlägg
Är det bara samma rörgänga G15 så finns det många som passar bara du väljer samma effekt. Är det dold elanslutning på elpatronen som du har idag?
Klicka här för att svara
