På jakt efter en inbyggnadsmikro med högerhängd dörr. Verkar bli en jakt utan lön för mödan då ALLA verkar ha vänsterhängda dörrar. >
Mycket tacksam för tips på hö-hängd mikro eller i nödfall med fallucka.
Bakgrunden till allt är att i vårt nya kök så sitter högskåp för mikro+ugn längst till höger intill en vägg. Blir jävligt meckigt med vä-hängd mikro då.