2 117 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
Finns företag i Skåne som sprutar in cellplastkulor?
Administrator
· Skåne
· 8 352 inlägg
Vårt hus är byggt av dubbla skift murade tegelväggar med ett hålrum mellan. Någon gång på 1970-talet fyllde den förra ägaren detta hålrum med cellplastkulor, som isolering.
När vi har renoverat under årens lopp här så har dessa cellplastkulor rasat ut i omgångar och nu skulle vi behöva fylla på. Vi tänkte passa på när vi snart tar ett nytt hål i ytterväggen för att sätta in en fläkt i samband med att vi renoverar köket.
Men jag hittar inget företag som kan komma hit och "blåsa in" kulorna, bara de som säljer dem i säck. Är det någon som känner till ett företag som blåser/sprutar in cellplastkulor?
När vi har renoverat under årens lopp här så har dessa cellplastkulor rasat ut i omgångar och nu skulle vi behöva fylla på. Vi tänkte passa på när vi snart tar ett nytt hål i ytterväggen för att sätta in en fläkt i samband med att vi renoverar köket.
Men jag hittar inget företag som kan komma hit och "blåsa in" kulorna, bara de som säljer dem i säck. Är det någon som känner till ett företag som blåser/sprutar in cellplastkulor?
Administrator
· Skåne
· 8 352 inlägg
Tack för tipset! Jag kollar.
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Finns det företag som hämtar järn?
Referenser Hantverkare & Entreprenörer -
Företag som äger bostadsrättslägenhet, finns det?
Bostadsrätt -
Taklyft - tips på företag i Skåne?
Utbyggnad och tillbyggnad -
Utrota Parkslide - finns det några bra företag?
Trädgård allmänt -
Vi vill riva huset- finns det företag som köper (eller får) huset av oss och fraktar bort allt?
Referenser Hantverkare & Entreprenörer