Behöver ho till mitt lilla kök, ryms det i 60-skåp eller finns det bara infällda om de är så små? Vill eg ha liten diskbänk, eftersom det är ett 50-talskök, infällt passar inte. :(

Wow, den var ju ruggigt snygg! Var har ni köpt den o till vilket pris?

Ikea-hon var också snygg...

Oj, läste visst lite slavrigt, bägge från IKEA. Ibland har dom så justa grejer! :D

Nix, jag hittar ingen som motsvarar er bild - vilken är det?

Pesco skrev:
Nix, jag hittar ingen som motsvarar er bild - vilken är det?
Den vi har monterat heter sunnskär. Finns bara i svart och vit "stenplast" på hemsidan men går att beställa i rostfritt i varuhusen eller via telefonorder.

T
Lysmask: Snyggt kök du har fått till, gillade det starkt. Snygg tapet, kanske skulle ha suttit en glasskiva framför, för smutsrisken?

061001-1.jpg
061001-2.jpg

Betyg 8/10 8-)

tank77 skrev:
Lysmask: Snyggt kök du har fått till, gillade det starkt. Snygg tapet, kanske skulle ha suttit en glasskiva framför, för smutsrisken?

Betyg 8/10 8-)

Tackar, vi är helnöjda själva med!

Jo det ska allt upp en glasskiva där så snart jag får tid.. till vardags står det en skärbräda framför tills den kommer på plats. :)

Om nån är nyfiken på tapeten så är den från sandberg (http://www.sandbergtapeter.se/). Vi har kört samma mönster i två toner i vardagsrum/kök, den mörka enbart på väggen med bänk/väggskåp.

T
Lysmask skrev:
Tackar, vi är helnöjda själva med!

Jo det ska allt upp en glasskiva där så snart jag får tid..  till vardags står det en skärbräda framför tills den kommer på plats. :)

Om nån är nyfiken på tapeten så är den från sandberg ([länk]). Vi har kört samma mönster i två toner i vardagsrum/kök, den mörka enbart på väggen med bänk/väggskåp.

Ett sådant snyggt kök förtjänar en egen tråd :)

Skåpen då, varifrån kommer de?

Om jag tittar på Sunnskär är det precis vad jag letar efter, bortsett EN sak;

hon sitter rätt långt in i bänken. Jag som är kort får sträcka mig in över hon. Bättre om det är olika avstånd mellan hon och framsidan resp baksidan - if you see what I mean?

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.