Medlem
· västerbotten
· 50 inlägg
Har en panna i källaren som vi inte använt alls, den är delvis inkopplad av förra ägaren, idag när jag kom hem sprutade de ut vatten ur ett rör som förut var kopplad till en acc.tank och en vattenslang nerifrån som var i ett avlopp.. I försök att få stopp på vattnet så slutade de helt plötsligt :s
Förstår inte riktigt vad som hände då den aldrig gjort de förut..
I skrivandes stund så upptäcker vi att vi har inget vatten alls längre i kranarna :s
Förstår inte riktigt vad som hände då den aldrig gjort de förut..
I skrivandes stund så upptäcker vi att vi har inget vatten alls längre i kranarna :s
Medlem
· västerbotten
· 50 inlägg
Medlem
· västerbotten
· 50 inlägg
Anledningen varför de slutade spruta vatten var för att vi stängde av vattenpumpen så de känns ju som någon varit och rört nere i källaren.
Medlem
· västerbotten
· 50 inlägg
De är ju inte kopplat till något så de spruta vatten ut ur slutmynningen
Medlem
· västerbotten
· 50 inlägg
Problemet löst.. Någon har alltså vridit på ett vred som är till för att fylla pannan :/
Övervakningskamera - check!
Övervakningskamera - check!
Klicka här för att svara
