Hej!
I värt nybyggda hus har vi Fibo Trespo i tvättstugan. Har nu upptäckt att vissa skivor börjar smått dra isär sig från varandra (ser nästan ut som sprickor)
Är det nåt man behöver oroa sig för? Tänker mest för fukt!
I värt nybyggda hus har vi Fibo Trespo i tvättstugan. Har nu upptäckt att vissa skivor börjar smått dra isär sig från varandra (ser nästan ut som sprickor)
Är det nåt man behöver oroa sig för? Tänker mest för fukt!
Det är inte mycket om du ser på bilden! Ska jag anmäla felet?L Liteavvarje skrev:
Absolut ska du påtala det för ingen vet vad som kommer senare , ta först med Tresbo
och fråga om skivorna krymper samt vad händer om dom går isär ,kan det vara för att huset rörs sig eller blir det tät o.s. v då har du lite mer på fötterna om du behöver gå vidare , för min personliga del kan man tycka om inte fullt ut lite oroande , alltid bra att ligga i framkant
och fråga om skivorna krymper samt vad händer om dom går isär ,kan det vara för att huset rörs sig eller blir det tät o.s. v då har du lite mer på fötterna om du behöver gå vidare , för min personliga del kan man tycka om inte fullt ut lite oroande , alltid bra att ligga i framkant
Klicka här för att svara
