O Oliverios77 skrev:
Vad är patchpanel för något??
Hur funkar det?
Det är där man patchar ut olika portar från nätverksswitchen till anslutningar i olika rum. Kan se lite olika ut.
Jag har till och med flyttat ut WiFi-routern ur mediaskåpet. Inga problem om man har Patchpanel och dubbla nätverksuttag lite här och var.
Liten patchpanel men litet djup:
Patchpanel för rackmontage med 12 portar märkta för Cat. 6 nätverkskablar.
Patchpanel för rackmontage för fiber
Rackmonterad patchpanel för fiber med portar och kablar i ett öppet mediaskåp.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Priserna går faktiskt ner på gigabithastighet.
Trodde inte 10Gb/s skulle vara aktuellt för villaägare, men
Reklam för Bahnhof med text som marknadsför 10 Gb/s bredbandstjänst för 298 kr/mån.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Men läser man det finstilta så är det 24 månaders bindningstid och 498kr/månad gäller till 31:a augusti...en ändå överkomligt :cool:
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.