Jag ser att det är många som är på G med Domherren byggen. Vi tycker också att det ser intressant ut förrutom på en punkt. Vi har som ett krav att det ska rymmas både en TV del med soffor och ett finare matbord i vardagsrummet.
Vi får inte riktigt ihop det på ett vettigt sätt, Ni som ska bygga hur har ni resonerat :-?
Vill nog få in en kamin någonstans i närheten av taknocken också.
/ Lars
Vi får inte riktigt ihop det på ett vettigt sätt, Ni som ska bygga hur har ni resonerat :-?
Vill nog få in en kamin någonstans i närheten av taknocken också.
/ Lars
Vi funderar också på att bygga domherren. Vi har tänkt så att öppna upp sovrummet som är intill köket, så att vi kan ha ett lite mer tv-rum där inne, och ett lite mer "fin" rum i det stora. Ni skulle ju kunna ha ett matbord där inne istället. Nackdelen är ju att man får ett mindre sovrum. Men det beror ju på hur många rum man vill ha. 
Vi har som krav att vi vill ha 4 st sovrum eller 3 sovrum och 1 arbetsrum. Så det känns väl inte som en optimal lösning för våran del att "knycka" det sovrummet till att sitta ihop med vardagsrummet.
I övrigt så tycker jag att huset känns riktigt trevligt.
/ Lars
I övrigt så tycker jag att huset känns riktigt trevligt.
/ Lars
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden

