5 729 läst ·
27 svar
6k läst
27 svar
Festools nya Litiumskruvdragare
Sida 1 av 2
Är det någon som provat de nya litiumskruvdragarna T 12+3 eller T 15+3?
Kommer 2008-09-22 http://www.festool.se/artikel/artikel_weiterleiten.cfm?id=245
Kommer 2008-09-22 http://www.festool.se/artikel/artikel_weiterleiten.cfm?id=245
inte än men man kommer att vara på festool återförsäljare den 22/9 konstigt att dom inte släpper den i c12 format
ska inte kosta mycket mer än dom vanliga enligt Theofils i malmö , väntar även på nya centrotec lådan mm.
Har känt och testat lite , otroligt lätt .....men lite stort batteri om man ska ha några negativa synpunkter.
Har hört att dom skruvat typ 6x100 skruv i reglar för att testa Feston mot andra märke av hög kvalité och att den skruvade i ca 180 skruv och de andra kom på 150 resp. 140.
Jocke
Har hört att dom skruvat typ 6x100 skruv i reglar för att testa Feston mot andra märke av hög kvalité och att den skruvade i ca 180 skruv och de andra kom på 150 resp. 140.
Jocke
Hmm, gick att både klämma på, provköra och köpa på Theofils i Malmö förra fredagen 
Jag klämmde på den, provkörde den och insåg att jag inte kunde motivera att tulla på hushållsbudgeten för en ny, fin skruvdragare ;( BDF440:an får fortsätta kämpa...
Jag klämmde på den, provkörde den och insåg att jag inte kunde motivera att tulla på hushållsbudgeten för en ny, fin skruvdragare ;( BDF440:an får fortsätta kämpa...
