inte än men man kommer att vara på festool återförsäljare den 22/9 konstigt att dom inte släpper den i c12 format
 
Finns trevliga filmer på www.festool.de :)

Givetvis jättebilliga, värstingen kring 600 euro.
 
Hörde på omvägar att den imponerar rejält när man väl provar den. Mycket av förändringarna sitter på insidan.

Skall bli intressant att testa den.
 
När jag hör låten i reklamfilmen tänker jag på MacGyver...
 
ska inte kosta mycket mer än dom vanliga enligt Theofils i malmö , väntar även på nya centrotec lådan mm.
 
Hade inte tid att gräva den tyska sidan så mycket så jag blev inte riktigt klok på vad man ställer med inställningsratten bak på motorhuset. Kan någon upplysa mig?
 
phl skrev:
Hade inte tid att gräva den tyska sidan så mycket så jag blev inte riktigt klok på vad man ställer med inställningsratten bak på motorhuset. Kan någon upplysa mig?
momentet
 
Ah, när jag gluttade på bilderna fick jag för mig att växelskiftarknappen var den gängse ringen för momentinställning ;)
 
Har känt och testat lite , otroligt lätt .....men lite stort batteri om man ska ha några negativa synpunkter.
Har hört att dom skruvat typ 6x100 skruv i reglar för att testa Feston mot andra märke av hög kvalité och att den skruvade i ca 180 skruv och de andra kom på 150 resp. 140.
Jocke
 
Imorn kommer den äntligen! :D
 
Vad kommer den kosta ,någon som vet??
 
T 12+3 Li 2,6 Set
- i SYSTAINER - 4795,00 +moms

T 12+3 Li 2,6 Plus
- i SYSTAINER - 3995,00 +moms

T 15+3 Li 2,6 Set
- i SYSTAINER - 4995,00 +moms

T 15+3 Li 2,6 Plus
- i SYSTAINER - 4195,00 +moms
 
Hmm, gick att både klämma på, provköra och köpa på Theofils i Malmö förra fredagen ;)

Jag klämmde på den, provkörde den och insåg att jag inte kunde motivera att tulla på hushållsbudgeten för en ny, fin skruvdragare ;( BDF440:an får fortsätta kämpa...
 
verkar vara fina maskiner....
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.