Jaha, då blev det dyrt igen. Blir väl "tvungen" att köpa 4mm fräsen till Dominon med tillhörande brickor. Eller kanske hela systainern med brickor.
Sticksågen ser också fin ut men min gamla Bosch får kanske duga ett tag till.
/B
 
Dessa nyheter är ju inte direkt nya, funnits info om dem ett jävla tag nu.
Bra att den svenska festoolsajten är lika väluppdaterat som ett ryskt kärnkraftverk...
Borde sparka deras webbmaster över gränsen till norge.
 
bengtn skrev:
Jaha, då blev det dyrt igen. Blir väl "tvungen" att köpa 4mm fräsen till Dominon med tillhörande brickor. Eller kanske hela systainern med brickor.
Sticksågen ser också fin ut men min gamla Bosch får kanske duga ett tag till.
/B
Jepp, den blir ett måste om man redan har dominon. Observera också att de löst distansen genom att göra fräsen 10 mm kortare, så du får djupen 2,5,10,15 och 18 att jobba med). Sätter dominon i spel i material från 8 mm och uppåt. Har innan sågat av 5*30 till kortare längder, men nu kommer alltså lösningen på att på ett bekvämt sätt göra hålen med, plus att det besparar mig ett obehagligt moment på bordssågen.

--- Mats ---
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.