3 731 läst ·
8 svar
4k läst
8 svar
Festool-tving till Makita-skena?
Tvingarna kom i morse och funkar perfekt som ni skrev - tack!
Liten fundering: Detta är mina första Festool-prylar och som tur är verkar de schyssta, men inte så fantastiskt att jag måste byta ut hela verktygsparken
(verktygsparken som fö på ett halvår bytts ut från jula/classe till Blå Bosch, Makita, Metabo och DeWalt...)
Liten fundering: Detta är mina första Festool-prylar och som tur är verkar de schyssta, men inte så fantastiskt att jag måste byta ut hela verktygsparken
Vissa har börjat sin Festoolbana genom tumstocken.... och nu har vi dig som börjar med 2 tvingar...attans nu är du fast.
Men dom flesta har nog trillat dit genom sänksåg/skena eller Rotex men här finns ju alternativ som är likvärdiga idag.
Men dom flesta har nog trillat dit genom sänksåg/skena eller Rotex men här finns ju alternativ som är likvärdiga idag.
Det var intressant. Själv tycker jag att just tvingarna är fantastiskt bra, önskar att jag hade fler. Testa gentemot en billigare tving i samma storlek, min uppfattning är att festooltvingen är i en klass för sig. Dock har finishen på tvingarna försämrats de senaste åren, de är nu lite "grövre" i metallen.Ellagård skrev:Tvingarna kom i morse och funkar perfekt som ni skrev - tack!
Liten fundering: Detta är mina första Festool-prylar och som tur är verkar de schyssta, men inte så fantastiskt att jag måste byta ut hela verktygsparken(verktygsparken som fö på ett halvår bytts ut från jula/classe till Blå Bosch, Makita, Metabo och DeWalt...)
Klicka här för att svara
