5 715 läst ·
20 svar
6k läst
20 svar
Festool rea !!!!!! Del 2
Sida 1 av 2
kanske dumt att jämföra en nätbutik med bromma järn som har duktig personal som gärna tar sig tid. Men ändå:
http://www.smsservice.se/product.html/festool-sanksag-ts-55-sanksagspaket?category_id=60
Har bromma järn en festool rea med lite rimliga priser kommer jag absolut att handla på mig lite.
http://www.smsservice.se/product.html/festool-sanksag-ts-55-sanksagspaket?category_id=60
Har bromma järn en festool rea med lite rimliga priser kommer jag absolut att handla på mig lite.
Jag var inne på Bromma järn i dag för att kolla vad som skulle reas
Då sa dom att det tyvär var fram flyttat på grund av att festools represent inte kunde den 3/2.
Så nytt datum är den 7april
Jag frågade vad som skulle reas
-nja sa han lite kryptiskt
-någonting kan jag väll få veta (gammal kund som jag är)
-ok det blir bra rabatt på tillbehör och lite nya maskiner demas och en del maskiner kommer att reas
-ok tack vi ses
Det var all info jag fick för stunden
Mvh Pär H
Då sa dom att det tyvär var fram flyttat på grund av att festools represent inte kunde den 3/2.
Så nytt datum är den 7april
Jag frågade vad som skulle reas
-nja sa han lite kryptiskt
-någonting kan jag väll få veta (gammal kund som jag är)
-ok det blir bra rabatt på tillbehör och lite nya maskiner demas och en del maskiner kommer att reas
-ok tack vi ses
Det var all info jag fick för stunden
Mvh Pär H
Medlem
· Värmlands län
· 2 899 inlägg
Shit pommes frites! Det vore ju något. Kanske de ställer Festool på lagret den dagen... Skulle nog ringa och kolla innan.
Med tanke på att man bygger om ganska duktigt på Fredells för närvarande är det inte omöjligt att man rear allt man har i lager. Jag är dock lite tveksam till om Festool ingår i erbjudandet. Hoppas att jag har fel 
/B
/B
ja det stämde,
det var 20% rea på allt på fredells. Det var dock lite utplockat på Festoolhyllan.
Beställer man under rean får man rabatten ändå. ca 1 vecka leverans tid.
Det fanns en hel del bra erbjudanden med mera rabatt.
/m
det var 20% rea på allt på fredells. Det var dock lite utplockat på Festoolhyllan.
Beställer man under rean får man rabatten ändå. ca 1 vecka leverans tid.
Det fanns en hel del bra erbjudanden med mera rabatt.
/m