1 278 läst ·
7 svar
1k läst
7 svar
Festool MIDI
Hej!
Har en fråga gällande Dammsugare. Hade tänkt köpa mig en dammsugare till garaget. Har 4000 kr som absolut max gräns och ser att man får MIDI'n för 4050 så den går ju nästan in iaf
Är valet bra ifall jag köper en sån eller finns det rent av bättre dammsugare av andra märken...
//Ubbe
Har en fråga gällande Dammsugare. Hade tänkt köpa mig en dammsugare till garaget. Har 4000 kr som absolut max gräns och ser att man får MIDI'n för 4050 så den går ju nästan in iaf
//Ubbe
Här är en färsk tråd i ämnet: http://www.byggahus.se/forum/verktyg-maskiner-fordon/132983-festool-ctl-midi-raecker-den.html
Haha. nu har du fått svar på tal kan man säga!
Det är viktigt att man försöker använda sökfuntionen, först här på forumet, sen google. Min åsikt utan att ha erfarenhet är att du ska ha Feins. Den är billigare och lika bra som festoolen vad jag har läst. Egentligen funkar det säkert med en kärcher med, eller ja, en sopkvast och en skyffel?
Det är viktigt att man försöker använda sökfuntionen, först här på forumet, sen google. Min åsikt utan att ha erfarenhet är att du ska ha Feins. Den är billigare och lika bra som festoolen vad jag har läst. Egentligen funkar det säkert med en kärcher med, eller ja, en sopkvast och en skyffel?
Bra med länkar,åsikter kring alternativet och söka i forumet är bra. Det jag inte hittade när jag sökte var dom som hade provat alternativ och hade åsikter kring detta, därför skapade jag en ny tråd. Verkar dock som det blir festool då få verkar ha erfarenhet av jämförelse mellan den och exempelvis makita, bosch blå osv.. Ser dock att man verkar få med mer tillbehör till ex makita än festool..
MVH//Ubbe
MVH//Ubbe
Klicka här för att svara