Vad synd att ni inte kunde komma till en trevlig middag med byggahusare. 😀
Stort tack till Masses som drog ihopp en träff. Trots att han lockade med Festool Merchandise så vart det svårt att få folk att komma.
Så dena Goodiebag missade ni.
Stort tack till Masses som drog ihopp en träff. Trots att han lockade med Festool Merchandise så vart det svårt att få folk att komma.
Så dena Goodiebag missade ni.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Väldigt trevlig påse må jag säga! Den hade jag definitivt inte tackat nej till.
Kul att höra att ni hade trevligt också, får ta mig tid att komma en annan gång.
Det kanske går att locka Masses till en östgötaträff också om man styr upp något - vi börjar ju bli ett gäng som håller på och snickrar här i östergötland med omnejd.
Kul att höra att ni hade trevligt också, får ta mig tid att komma en annan gång.
Det kanske går att locka Masses till en östgötaträff också om man styr upp något - vi börjar ju bli ett gäng som håller på och snickrar här i östergötland med omnejd.
Redigerat:
Ja det där var ju en nice påse. Jag blev ju som sagt nekad i dörren till mässan, och sen hade frun ett event på kvällen så det var kört. Jag ser fram emot nästa års mässa redan nu, då ska jag fan ta en halvdag semester!
Äh, det är ju inte Meec! 
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
Snacka om hemsk tråd
Den där goodiebagen skulle man ju kunna vandrat över en surmyr för!! nåja.. Fick hem en SSU200 idag så de får väll bli en liten smärre kompensation eller nåt :|
btw hur smaka Festool godisarna? har alltid undrat hur det snorgrönsvarta wendlings gottat smakar
btw hur smaka Festool godisarna? har alltid undrat hur det snorgrönsvarta wendlings gottat smakar
Som vanligt fattar jag ingenting av det här............ men någonting säger mig att man borde dyka upp på en sån där träff med en skjorta med reklam för Jonsereds snickerimaskiner....... bara för att det sannolikt skulle reta någon......